restaurant Fens

Toen Ro en ik vorig weekend in waren, hadden we gereserveerd bij restaurant Fens.
Zag en poepiechique uit, maar bleek erg tegen te vallen.
Allemaal bijzondere gerechten, dat wel, maar als je 3x om een drankje moet vragen, is mijn geduld wel op. Als je 15 minuten met een leeg bord voor je snufferd zit, verwacht ik toch wel dat het een keer afgeruimd wordt.
Maar nee dus: drankjes werden vergeten, lege borden bleven eindeloos staan en we werden naast een hele drukke lawaaiige grote groep gasten gezet. Terwijl de rest van het leeg was. Ik had dus algauw hoofdpijn, vooral omdat de herrie van 1 kant kwam en de andere kant helemaal stil was.

Ik heb ze gemaild met de . De reactie kwam hier op neer: Jammer dat jullie geen goede ervaring hadden bij ons, maar op internet staan erg veel positieve reacties over ons restaurant, dus we denken dat de fout niet bij ons ligt. Lekker dan.

Heb jij wel eens geklaagd bij een restaurant? Hielp dat?

7 thoughts on “restaurant Fens

  1. Die reactie van dat restaurant is niet professioneel! Ze nemen je dus niet serieus.

    Ik zou jouw klacht (en hun belachelijke reactie daarop) op zoveel mogelijk recentiesite’s plaatsen…

  2. Foute reactie, slechte reclame! Andersom wil ik als ex-serveersterbijbaantje nog wel even de tip geven om zoiets volgende keer direct te melden. Achteraf valt er naast excuses vaak niet zoveel meer te doen, op het moment zelf kan het personeel actie ondernemen.

  3. Wij klagen dan ook op het moment zelf.
    Of we vragen of we mogen betalen en komen er daarna nóóit meer terug!
    Dit is iig niet klantvriendelijk!!

  4. De service van een restaurant is inherent aan de bezettingsgraad van de bediening.
    Een “verder leeg” restaurant betekent dat ze onderbezet waren: 1 actieve ober met een “wijk”. dat jullie niet in een rustig gedeelte zaten lag dus aan het feit dat die ene ober zijn klantjes in dezelfde “wijk” wilde hebben. Het alternatief was dat ze voor het ene tafeltje dat jullie bezetten iemand uit de banenpool hadden moeten halen.
    Wel jammer dat het zo gelopen is… op een drukkere avond was de keuze in zitplaatsen ongetwijfeld groter geweest, hoe raar dat misschien ook mag klinken.

  5. Je mag best de naam van het restaurant er bij vermelden hoor weet iedereen dat ze daar niet heen moeten gaan HAHA

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *