Sinds een paar weken heb ik een nieuw mobieltje.
Maar hij bevalt absoluut niet.
Ik heb hem uitgezocht via een website tijdens een telefoontje met iemand van T-mobile. Normaal neem ik de tijd om uit te zoeken welk mobieltje ik wil, dit keer niet.
Ik heb een brief gestuurd naar T-mobile met de vraag of ik een andere kan krijgen.
Zou ik een kansje hebben?
Geen ervaring mee. Maar ik neem aan dat ze klanten tevreden willen houden.
Ik ben bang van niet…. maar ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Welk toestel had je uitgezocht dan?
@Annemarie: ik had de MDA Vario III uitgezocht, een PDA en telefoon in een. linkje
Denk van niet…
Als je ‘m al een paar weken hebt, dan ben je denk ik wel te laat. Binnen 7 dagen had je je kunnen beroepen op de wet “kopen op afstand” en had je ‘m zonder pardon kunnen retourneren.
Ik heb zelf buitengewoon slechte ervaringen met de sevice van T-Mobile/Orange, dus ik vrees het ergste voor je. 🙁
Zelf heb ik de HT S730 en die bevalt enorm goed. Is helaas nu alleen ter reparatie weg omdat hij constant bleef switchen tussen het gewone en 3G netwerk.
Ik hoop voor je dat ze het willen oplossen maar ik ben bang…
Ik heb geen idee. Wat voor eentje heb je? Hopelijk krijg je een nieuwe!
Ik denk het niet.. Maar welke phone heb je dan?
Ik denk het niet maar ben wel benieuwd naar de uitkomst. Waarom nam je juist die telefoon?
Stuur T-mobile anders een opgewekt berichtje met een rechtstreekse link naar dit blogje en wie weet staan er binnenkort allemaal felicitaties in de trant van:
“Goh leuk joh, dat had ik niet gedacht!”
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=291331&cat=25470
UPDATE: ik werd vandaag gebeld. IK mag een andere uitkiezen!!!
Normaal geldt een termijn van 8 dagen maar omdat het rond de jaarwisseling was, zijn ze wat coulanter.
Echt tof!